Sunday, August 30, 2015

顯著美白,踢走黃氣 ~ 沸石排毒日誌 Day 29 (14.8.2015)


 真係意想不到,用左全套《細胞排毒精華》接近一個月、《花顏塑肌套裝》3星期,已經有顯著效果。

老細去左旅行兩個星期,今日(Day29)返工,見到我即讚我:「Sue, 做咩皮膚靚左咁多? 係唔同左喎!白淨左!」我自己都唔敢相信,人地讚一句,點都有力過自己觀察,雖然自己都feel到唔同左,但冇諗過人地一眼就睇得出囉。

我當堂自信心急升,四圍問人覺唔覺我有咩唔同左。原來我媽咪一早就覺得,唔問佢都唔講,佢仲話以為我化左妝添,真係呀!再問個朋友呢排每個星期都會見到佢,都覺我皮膚白左!

過兩日(Day32),老細再忍唔住講:「Sue, …….係好樣左,面上有光澤的…………..

聽到光澤呢兩個字,就即時諗到花顏塑肌再生精華的介紹寫道:

光影美白效果 即時顯現,高科技光技術令隱藏皺紋顯得半滑細緻

果然,這就是『光影美白』的效果。

原來呢個世界真係冇嬲的女人,只有懶的女人。


No comments:

Post a Comment