Friday, September 4, 2015

排毒日誌 Day 34 (19.8.2015) ~ 產品講座《細胞排毒精華》+《淨體素》



用產品用得好,對產品的認識多啲,自然介紹比朋友的信心也大增了。

今晚也如常地返公司聽產品介紹,今日主題:《細胞排毒精華》+《淨體素》

當然我也不忘分享我用產品的經驗,其他伙伴都話,每星期見我一次,明顯係少左以前的黃氣,皮膚令左。立即跟我影了張用後照作比較(用前都在同一地點影了張),我都要問佢地攞番張相post 上黎先!



培訓真係好緊要,今晚聽完令我對《細胞排毒精華》加深認識,原來仲可以抗敏感同解酒,真係唔聽唔知。

稍後會有post講下《細胞排毒精華》的不同用法。


公司定期有公開產品講座,如有興趣了解,歡迎留言。



No comments:

Post a Comment